۷ پاسخ

من تا الان ۳ کیلو اضافه کردم

از 21و 22وزن میگیری شکمتم کم کم در میاد نترس منم هم وزن تو بودم

من از ۶ هفته تا۱۶ هفته ۶ کیلو کم کردم بعد اون یکم تونستم غذا بخورم و دکتر قرص تقویتی نوشت ۳/۴ کیلوش برگشت،نگران نباش طبیعیه تو سونو هم بری معلوم میشه بچه رشد طبیعی داره

از ۲۰ هفته به بعد

من ۸۰ کیلو بودم تا ۱۶ هفته به ۷۶ رسیدم ۴ کیلو کم کردم بعد مجدد اومدم ۷۷ کیلو تا ۲۱ هفته الان مجدد ۷۹ کیلو شدم

والا سر دخترم از چهار ماهگی هی وزن گرفتم این سری هیچ خبری از وزن گرفتن نیست بلکه دارم کمم میکنم

منم الان ۲۰هفته هستم شاید یک کیلو اضافه کرده باشم

سوال های مرتبط