چقدر همه پوشوندیش
خوش بگذره 😍 من با این هوای تبریز تنهایی فعلا جرات نکردم 😅
بله هوا هنوز بارونیه و باده هراز گاهی نمیشه واسه بچه کم پوشوند خوب کردی عزیزم
خوش بگذره بهتون
به به 😍
خوش باشید همیشه باهم عزیزم ❤️
خیلی کیف میده واقعا
منم گاهی صبحا میبرمش
اصفهانم هواا عالیه و بهاری کیف میده
خوش بگذره جانیم
آفرین خیلی ام عالی به به اینقدر میچسبه که دوتایی برین
تبریز هنوز سرده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.