اولین بار با دختری رفتیم پیاده روی 😍

تصویر
۹ پاسخ

چقدر همه پوشوندیش

خوش بگذره 😍 من با این هوای تبریز تنهایی فعلا جرات نکردم 😅

بله هوا هنوز بارونیه و باده هراز گاهی نمیشه واسه بچه کم پوشوند خوب کردی عزیزم
خوش بگذره بهتون

به به 😍

خوش باشید همیشه باهم عزیزم ❤️

خیلی کیف میده واقعا
منم گاهی صبحا میبرمش
اصفهانم هواا عالیه و بهاری کیف میده

خوش بگذره جانیم

آفرین خیلی ام عالی به به اینقدر میچسبه که دوتایی برین

تبریز هنوز سرده؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۷ ماهگی
مامان لیانا💗 مامان لیانا💗 ۱ سالگی
مامان تازه عروس مامان تازه عروس ۱۷ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان تیارا مامان تیارا ۹ ماهگی