بحق امام رضا انشالله گل پسرت خوب خوب بشه زودتر برید خونه
تب دختر من تا ۴۰هم رفته ولی تو خونه آوردمش پایین با شیاف و استامنوفن و این چیزا خدا بچتو شفا بده عزیزم
عزیزم انشالله که زودتر حالش خوب بشه توکل کن به خدا
توروخدا دیگه مرخصش نکن طفل معصوم خوبه خوب شه خداروشکر ک بردیش ایشالا زود خوب میشه میاین خونه
انشالله خیلی زود خوب میشه عزیزم.با خبرای خوب میای
عزیزمممم🥺🥺
کار خوبی کردی بردیش
بمون تا انشاالله حالش خوب خوب شه🙏🏼
الله پاک به بزرگی خودش شفایش بده
من بچمو میبردم دکتر عین به خیالشون نبود ۳۹
خخخ کلی روند اداری طی میکردیم تا یه سرم بزنن براش.
نگران نباش عزیزم خوب میشه.براش دارو میزنن
اونجام استامینوفن تو سرم میزنن تاثیرش بیشتره.
هر وقت تب داشت بگو پرستار بیاد چک کنه.
خودتم با دستمال نمدار بکش به صورت و کشاله روناش.
چند روز اونجام تب میکنه ولی خوب میشه معمولا بعد چند دور دارو گرفتن.
انشالله هر مشکلی داره خوب میشه عزیزم نگران نباش❤️
کاش ادم خودش مریض باشه ولی بچش نه😔
تب کمند تو عید به ۴۰ ۴۱ هم رسید
پدرمون دراومد خودم و شوهرم تا خود صبح بیدار میموندیم نوبتی فقط ۲ ساعت میخوابیدیم 🤦♀️ وای تب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.