۱۰ پاسخ

طلا ب دید بلند مدتی؟؟حتما بخر چون این قیمتا یکسالونیم دو سال دیگه میشه رویایی

فک کنم حدودای 17تومنه بنظرمن هیچوقت دیگه تااین حدپایین نمیاد. پول داری بخر

من جات بودم طلا می‌خریدم ولی تا دوسال به فکر فروشش نباش. طلا همیشه سوده . در حاهم نقد میشه

آبشده ۱.۵ درصد کلا اجرت داره..ولی از جای مطمئن بخر..من از صرافی میخرم که کارهای ارز و طلای آبشده انجام میدن . منم میشناسمشون..ولی در کل بخر الان خود ۱۷ میلیون ی اصلاحه یعنی موقع خریده

همین امروز ۷۰۰ تومن رفته بالا شده ۱۷۷۰۰

طلای نو نخر بدون اجرت بخر ،
یه طلا فروش بود می‌گفت هر موقع داشتی بخر اصلا نگو الان قیمت طلا چنده به دید بلند مدت بخری همیشه سوده

طلای شکسته بخر
شکسته مزد ساخت نداره.۷درصد حدودا کارمزد ولی داره.

حتما بخر

آب شده بخر طلا همیشه سوده

پایین اومدنی نیس

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی
مامان ماه من مامان ماه من ۳ سالگی
مامان '𝑎𝑙𝑖 مامان '𝑎𝑙𝑖 ۳ سالگی