#فرزندپروری#جیش#پوشک#خواب شب

تصویر
۶ پاسخ

لطفاً در مورد آروم بودن شهراتون صحبت نکنید اگه دوست دارین همینجوری آروم بمونه چون اینجام جاسوس زیاد هست

میگن اوضاع اصلا خوب نیست ولی اینا میگن ما پیروزیم و همه چیز تحت کنترل

سلام عزیزم لطف کنی جواب بدی ممنون میشم رادیاتور پنلی رو چند سال دارید کدوم شهرین اخر تو نت خوندم پنلی ها دراز مدت زنگ میزنن

حاله من که خوب نیست.امروز شنیدم صاحب خونه خواهر شوهرم که یه مرد خیلی خیلی خوب بود ش ه ی د شده .یادمه شوهرم و دامادشون رفته بودن شهرستان دختر خواهر شوهرم حالش بد شد همین صاحب خونشون با زنش بردنش بیمارستان .همش کنار بچه بودن همه هزینه ها خودشون دادن .خیلی خیلی محبت داشتن

شهر ما هم آرومه ولی معلومه همه جا افتضاح شده

کدوم شهرید شما؟

سوال های مرتبط

مامان دخترام مامان دخترام ۳ سالگی
مامان '𝑎𝑙𝑖 مامان '𝑎𝑙𝑖 ۳ سالگی