مامانا جواب بدین لطفا سونوی منم نگا کنید ببینید مشکلی داره

تصویر
۴ پاسخ

تو سونو من NBننوشته پس چرا

برای من نزد قلبش که چقد می‌زده فقط وقتی گذاشت تند بود

همه چیزش اوکیه

هماتوم داری و جفتت پاییه استراحت داشته باش پیاده روی زیاد نکن هماتوم هم فکر‌میکنم شیاف مینویسن رفع میشه برای شما نوشته؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان ♡مائده وماهان♡ مامان ♡مائده وماهان♡ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجدمون
 ❤️😍 مامان کنجدمون ❤️😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آنیا دخترم مامان آنیا دخترم ۳ ماهگی