من S23FEسامسونگ دارم راضی هستم هیچوقت سامسونگ رو ب هیچی ترجیح نمیدم😀
اومدم بگم من s 24 دارم یک سال و نیم پیش گرفتم ۴۵ خیلی راضیم
رفتم دیدم قیمتش بالای ۱۲۰ شده 😵💫😵💫😵💫
A26گوشی خوبیه
سامسونگ بگیری بهتره
شوهرم بهم گفته برات. هیفون میگیرم با ۶۰ تومن نمیدونم به نظرتون خوبه ؟ یا مدل دیگه وی بگیرم؟
داداشم چند روز پیش ردمی نت 15 گرفت حدود 40
ردمی ۱۴پرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.