۷ پاسخ

من S23FEسامسونگ دارم راضی هستم هیچوقت سامسونگ رو ب هیچی ترجیح نمیدم😀

اومدم بگم من s 24 دارم یک سال و نیم پیش گرفتم ۴۵ خیلی راضیم
رفتم دیدم قیمتش بالای ۱۲۰ شده 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

A26گوشی خوبیه

سامسونگ بگیری بهتره

شوهرم بهم گفته برات. هیفون میگیرم با ۶۰ تومن نمیدونم به نظرتون خوبه ؟ یا مدل دیگه وی بگیرم؟

داداشم چند روز پیش ردمی نت 15 گرفت حدود 40

ردمی ۱۴پرو

سوال های مرتبط