۱۶ پاسخ

من سامسونگs24feدارم خیلی راضیم تا چندروز‌پیش نگاه‌کردم۹۵بود

۱۳ پرو میتونی بخری کیفیتشم خوبه

۶یا ۷ماه پیش ایفون ۱۶ گرفتم ۹۳ الان قیمتش۲۰۰هس خیلی بالا رفته هر چند همه چی قیمتش بالا رفته چ برسه به گوشی

پارسال ایفون ۱۶ پرو خریدم ۱۲۰ میلیون بایجازت الان ۳۰۰ میلیون شده نوش

چه قدر گرونی شده من ایفون ۱۴ گرفتم ۷۵ تومن الان سامسونگ شده ۲۲۰ تووووومن 🤦‍♀️🤦‍♀️ به کجا داریم میریم

یا خدا صد میلیون 😳

عزیزم چی ارزون شده همه چی گرون شده

۱۴با ریجست میشه

عه من همسرم قبل عید گفت بیا وام بگیرم تو گوشیتو عوض کن من گفتم نه بابا ولش فعلا که گوشیم خوبه کاش می‌گرفتم😐

ایفون ۱۳ یا ۱۳ پرومکس بگیر نمیشه؟

بنظرم سامسونگ ۲۴feبگیر چون فقط با۱۰۰تومن ی ۱۳نرمال دست دو میتونی بگیری

گوشیا خیلی بالا رفته من بهمن ۱۶ نرمال گرفتم۱۵۰ ۱۷ نرمال بود ۱۹۰.
دیشب رفتم ببینم اگ شد عوض کنم ۱۷ بگیرم دیدم ۱۶ نرمال شده ۲۲۰و گوشی ۱۷ نرمال شده ۳۱۰.
کلا پشیمون شدم.

تو رنج ۱۰۰ تومن گوشی سامسونگ s24fe عالیه.

بابام گوشیش مدل a56 خیلی خوبه من خوشم اومد دوربینش و همه چیش خوبه خوش دست و سبک هم هست من برا همسرم میخوام بگیرمش کادو تولد

بستکی داره ایفون بخوای مدل ۱۳ شاید بشه

اع من میخواستم گوشیم رو عوض کنم ایفون ۱۳الان چقدر شده بنظرت چند میگیرن سایت رو دیدم هرکدوم یه قیمته نفهمیدم

ن عزیزم‌با۱۰۰ تومن هم نمیشه

سوال های مرتبط