جوجه های من .
دختر داشتن چقدر خوبه ها🤤😍🤡

تصویر
۱۰ پاسخ

پسر داشت بده حالا؟ 😕😕🚶🏻‍♀️ لطفا بحث جنسیت نباشه بگین بچه داشتن خوبه ن دختر و ن پسر

زیبایی دختراتون از شما به ارث بردن، اما نه کامل، چون شما زیباترین
انشالله همیشه خندون و شاد و انرژی جوجه ها به انرژی خودتون افزون باد

خوشحال میشم بهم درخواست بدی😍

چه نازین😍

جوووون چه مامان خوشگلی دارن
جوجه های خوشگل ببوس❤

بله عزیزم ولی پسر داشتن هم شیرینه و من دنیاشون رو خیلی دوست دارم میشه یه رفیق و حامی

ماشالا چشم بد دور باشه😍

خیلی خوبههههه❤️❤️❤️❤️

چقد زیبایی شما هم خودتون هم دخترهاتون ماشاالله

خدا حفظشون کنه🦋

سوال های مرتبط

مامان الوین و ائلمان💙💙 مامان الوین و ائلمان💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری