پسر داشت بده حالا؟ 😕😕🚶🏻♀️ لطفا بحث جنسیت نباشه بگین بچه داشتن خوبه ن دختر و ن پسر
زیبایی دختراتون از شما به ارث بردن، اما نه کامل، چون شما زیباترین
انشالله همیشه خندون و شاد و انرژی جوجه ها به انرژی خودتون افزون باد
خوشحال میشم بهم درخواست بدی😍
چه نازین😍
جوووون چه مامان خوشگلی دارن
جوجه های خوشگل ببوس❤
بله عزیزم ولی پسر داشتن هم شیرینه و من دنیاشون رو خیلی دوست دارم میشه یه رفیق و حامی
ماشالا چشم بد دور باشه😍
خیلی خوبههههه❤️❤️❤️❤️
چقد زیبایی شما هم خودتون هم دخترهاتون ماشاالله
خدا حفظشون کنه🦋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.