عزیزان ممنون میشم سوالمو جواب بدین.
#نی نی

تصویر
۲ پاسخ

همون عرق کاسنی خوبه دیگه وقتی سلامت بچه در میون هست دوست ندارم و نمی‌خورم معنا نداره خاکشیر هم خوبه با آلو خیس کن صبح ناشتا بخور

عزیزم به خاطرگرمی نیست،،پسرت ماشاالله داره گوشت ووزن اضافه میکنه طبیعی هستش نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو ۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ ماهگی