ممنون میشم جواب بدین
#پوشک
#بخیه

تصویر
۱۱ پاسخ

من سزارین شدم ۷ماه رابطه نداشتم 😭😭😭اولین بار از درد مردم و زنده شدم و اخرم فرار کردم انگار از مجردیمم تنگ تر شدم

نه بابا بدنت به مرور به حالت اولش برمیگرده

نگرانم کردی

وای من انقدر میترسم برااولین رابطه منکه جرات نکردم نگاه کنم ولی دست دستم مثل قبل شده

سر دختر اولم از روز اول تنگ بودم. ولی واقعا منم الان مثل شما احساس میکنم دکترم گند زده و خیلی رابطه سختی پیش رو دارم 🤧

نمیدونم من که سز زایمان اولی تنگ شده بودم سر این دومی هنوز نمیدونم

نه بابا الان یه ماه یا چهل روز بدنت جمع میشه مثل اول میشه نترس من همینجور بودم الان که خوب شدم

تنگ تر هم میشه

من بارداری اولم ۶ سال پیش بود طبیعی زایمان کردم .و متاسفانه همینجوری موند تازه کلی هم بخیه برام زدن
باید یا بری عمل تنگی انجام بدی
یا بری لیزر
البته جدیدا یه دستگاهی اومده برا ورزش کف لگن هست میگن تا حدودی تنگ و جمع میکنه من بعد زایمان میرم

طبیعی ‌زایمان ‌کردی؟؟

منم با نگاه کردن همین فکرو کردم ولی موقع رابطه فهمیدم از قبل هم تنگ تر شده

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ ماهگی