ممنون میشم جواب بدین...
#پوشک#ختنه

تصویر
۵ پاسخ

داداشمو ابجیم بچشونوسنتی 60روزگی خیریه موسی ابن جعفرختنه کردن راضی بودن

من بعد از چهلم ختنه کردم سنتی یه روز اول خیلی اذیت کردتاشب خوب شد ولی مدام باید تبشو چک کنی وقطره استامینوفن بدی تا۳روز هم خیلی خوب میشه و کم کم بخیه ها میوفتن

با حلقه ختنه کردیم و خیلی خوب بود
کوچیک و بزرگ بودن آلت ربطی به ختنه ندارع عزیزم

حلقه بهتره اذیت شون بچه کم تره

سنتی ختنه کردم خیلی اذیت شد و گریههه

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۳ ماهگی