زنده باد ایران
شتر در خواب بیند پنبه دانه
مردک متوهم کله زرد و رفیق خرفتش نتانیاهو
بدبختی همیشه جنگ نیست همین که تورم میره بالا خودش یه نوع جنگه .ترامپ جنگ با تورم داره پیش میبره گرونی داره بیداد میکنه بعد اینا میگن شما لب و دهن هستید دست خوش بابا
کاش این قیافه گرفتنا و تهدیدا تموم بشه براهمیشه.کاش این تحریمای لعنتی برداشته بشه
هیییییییییییییییی
کاش به جا اینقدر منم منم یکم مدیریت بود تو اوضاع الآن تورم شده فاجعه
آدم میره فروشگاه یادش میره زندگی کردن
اینترنت بخای بخری با فیلتر شکن میشه ۴نیم تا ۶میلیون
حالا یکسره میگن ما لازم نداریم ولی من مجبورم فیلتر شکن بخرم وصل باشم
حیف این مردمی ک هرشب از اسفند فک کنم تو خیابون هستن گرما و سرما اونوقت دولت دزددددد عوض اینک ب فکر باشه همونحور گرونی پشت گرونی اتوبوس با من کارت ۳تومن اونوقت آزادش ۱۰تومن رو چ حساب انقد گرون کردن عوض اینک پشت مردم باشن فقط دارن میچاپن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.