۸ پاسخ

وای جدول قندت مثل من تقریبا
منم ۱۴ واحد میزنم ولی نمیاد پایین باید بالاتر ببرم

منم انسولین مبزنم ولی برا من همش بالا میره هی دوزشو بیشتر میکنه دکتر براتو تقریبا بیشترش خوبه

ناشتا زيادى عزيزم

دیابتی هستی قندات خوبه زیاد بزنی افت قند ناگهانی پیدا میکنی و اون بدتره

ناشتا هات بالاس

مثل منی دقیقا تعداد واحدات و قندات مثل منه

ناشتا اصلا خوب نیست دوواحد دیگه اضافه کن به انسولین آخر شبت بعد دوروزی اگه اومد زیر ۹۰که هیچی اگر نیومد بازم دوواحد اضافه کن
بعد وعده هاتم تا ۱۴۰خوبه نه بیشتر

خوبه ولی ۱۵ واحد زیاد نیست؟

سوال های مرتبط