چرا انقدر سردرد میشم
همچنان دوروز ازموعدم میگذره و لکه بینی😔

۵ پاسخ

چرا نمیری آزمایش بدی یا تست بزنی شاید نی نی باشه

سردرد به خاطر کمبود اهنه

برای منم همینجوری بود باردار بودم ..ازمایش بتا بده

منم یه هفته لکه بینی داشتم از دیروز خون‌ریزی پریودم شروع شد زعفرون و جعفری و گل گاوزبان و رازیانه بخور باز میشه

شاید لانه گزینی هست لانه گزینی زمان پریود هست

سوال های مرتبط

مامان شیوا مامان شیوا قصد بارداری