مامان من ۹ روز پیشم بود تا وقتی بخیه ها رو بکشم .
هر چی زودتر روپایی خودت وایسی برات بهتره .
من برای بچه اول هم همین کار کردم .
اینطوری زودتر به زندگی عادی بر میگردی
من خونه خودم راحت ترم حاضرم تنها بمونم بنده خدا مامان بابامم خیلی بم میرسن ها میرم ولی بازم حس میکنم خونه خودت بمونی زودتر ب شرایطتت عادت میکنی روتینت ایجاد میشه .
من روز هفتم اومدم خونه خودم کارامو خدم میکنم
برو خونه مامانت
بگو واسط ی مقدار غذا فریز کنه .هرجی ک میتونی و امکانش هست ، ولی بنظرم بمون خونه خودت زودتر جم و جور میکنی خودتو کار سنگین نکن در حد بچه داری و غذا های ساده مهمون اینا دعوت نکن
بنظرم اگه مشکلی نداری دو هفته هم برو خونه ی مامانت اینجوری خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.