۱۰ پاسخ

اخه چه فرقی داره منکه ده برابرم پول داشته باشم نمیام پستونک خارجی بگیرم وقتی که مدل ایرانیش هست و خیلی هم کیفیتش خوبه چکاریه برم هر ماه خارجی بگیرم

بی بی لند من دوتا خریدم هیچ کدوم نگرفت
شیشه شیر اونت خریدم خوب بود پستونکش هم فعلا گرونه موندم بگیرم نگیرم

یدونه بخر تک هم میدن

والا من معمولی و گرونشو همشو دادم هیچکدومو نگرف نخورد
فقط به پولی که دادم سوختم😂

من آخرين بار ٩٨٠خريدم يا خدا

خب بیبی لند بده پسر من میخوره

یا ابلفضل وقتی خریدم ۵۰۰ تومن بود 😅

اقا بزن ترب دیجی کالا داغه

من یک ماه پیش گرفتم ۱ میلیونو صد

عزیزم معمولی بده

سوال های مرتبط

مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 مامان 🧸 𝔸𝓎𝕤𝓤 🧸 ۱۵ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی