من فربون این خابیدنش نشم اخه





کولیک رفلاکس

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم این مدلی بخوابن مشکلی نیست ؟؟ پسرم وقتی اینجوری میخوابه میترسم نفسش مشکل بشه تکونش میدم بد خواب میشه اگه مشکلی نیست دیگه تکونش ندم

عزیزم چ ناز خوابیده 🥹❤️

آخه چه عزیزه😘😘

سوال های مرتبط

مامان آوینا🎀👼🏼 مامان آوینا🎀👼🏼 ۱۷ ماهگی