خخخخن اره ادمدچار دوگانگی شخصیتی میشه هم ناراحته و خسته از شیر دادن هم ناراحت و دپرس از ندادن😁
بهترمیشی عزیزم بعد روز دهم دیگ حالتبهترمیشع .منم وقتی دخترمو میدیم بغض میکردم خیلی سخته این مرحله شیر گرفتن .
امشب بزارش دهن شوهرت 😂😂😂
منم همینم ۷ روزه از شیر گرفتم البته بچم هم هنوز بی قراره🤦♀️😭
دقیقااا من چن مدت حال بد بود
اعصاب نداشتم
دلم برای شیردهی تنگ میشد
زنا همش در حال افسردگی
افسردگی پریود پی ام اس زایمان شیردهی
اخرم که شوهره تو پیری زودتر میمیره و باز افسرده میشن
آدم دلش برای روزایی که شیر میده به بچش تنگ میشه
اره خیلی بده منم همین جور بودم تازه بهتر شدم الان ۶ روزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.