خانما علائم جهش رشدی چیه و اصن چی هست

۲ پاسخ

پسر من آخر ۴ماهگی یهو خیلی بیقرار شد الکی گریه میکرد و همزمان باهاش شروع کرد ب غلت زدن
فک کنم هردفعه ک میخوان یه تغییر کنن و ردشدشون پیشرفت کنه اینجوری میشن

بد خلقی
کم شدن خواب
شیر نخوردن
الکی گریه کردن و بهونه اوردن

سوال های مرتبط

مامان هیرادجون مامان هیرادجون ۶ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان ❣️بنیامین ❣️👼 مامان ❣️بنیامین ❣️👼 ۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان سامراد کوچولو مامان سامراد کوچولو ۹ ماهگی