چرا سزارین دوم باید تا ۳۹ صبر کنم

۳ پاسخ

بستگی به دکتر‌داره ربطی به سزارین اول دوم نداره

واسه من ۳۸ وقت داده.
میخواستم تا ۳۹ باشه ولی گف ن

منم بهم همچین‌تاریخی داد تعجب کردم

سوال های مرتبط

مامان دلانا و نیارا مامان دلانا و نیارا ۲ ماهگی