۳ پاسخ

دوساعتت اون سومی ک ۱۹۳ی مقدار بالای

مال من اولی ۹۰
دومی ۱۴۰
سومی ۱۱۲
که گفتن عالیه

برای من
اولیش ۹۸
دومی ۲۰۲
سومی۱۷۴
چهارمی ۱۷۵
بود دکترم گفت دیابت بارداری داری برو بیمارستان دو روز تحت نظر باش دکتر غدد هم ببینه
حالا من برای فردا نوبت انلاین پیش دکتر غدد خودم گرفتم ببینم اون چی میگه کاش با قرص خوب‌ بشم بستری نشم😔

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان💗💗 مامان قلب مامان💗💗 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 مامان 💙🩵رایان🩵💙🍼 ۹ ماهگی