من چون انسولینی هستم میگم خیلی بالاست و سریع باید پیگیری بشی برو اورژانس بیمارستان خودشون نسخه مینویسند. برای من ۱۱۰بود دو ساعت بعد زودی انسولین داد اونم روزی ۲۰واحد از هفته هشتم میزنم. حتما پیگیری جدی کن
خطرناکه اگ بری دکتر بهت انسولین میده سریع بیاد پایین
برو پیش دکتر غدد حتما
عزیزم تا میری دکترت رعایت کن شیرینی جات رو کلا حذف کن حتی میوه روزی یدونه بیشتر نخور خرما یدونه بیشتر نخور موز نصف بخور برنجو کم کن نان جو یا سبوس دار بخور باید بری دکتر غدد یا تغذیه
احتمالا شما رو ارجاع بده متخصص داخلی
اگه بتونی بری متخصص داخلی خیلی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.