۲ پاسخ

من پریودی اول و دوم بعد سزارین اونقدر درد داشتم که انگار دوباره سزارین شدم ولی الان خوب شدم منم ۲ماهگی بچم پریود شدم

باید بری دکتر
منکه هیج دردی ندارم

سوال های مرتبط

مامان سوین جانم مامان سوین جانم ۸ ماهگی