بچه ها میشه نظرتونو درباره اسم نویان بگید؟ زیاد شنیدید یا کم؟

۹ پاسخ

خیلی قشنگه اتفاقا کم هم شنیدم کسی بذاره

خیلیه

خیلی زیاد شده…

قشنگه

خوبه انتخاب منم همین اسمه برا پسرم

زیاد نشنیدم. ولی یکی هم شنیدم خیلی بنظرم قشنگه وقتی صداش میزنی .

اسم قشنگیه

تو فامیلای ما ک کسی نذاشته من احتمالا همین اسمو بذارم

اسم قشنگیه جدیدا زیاد میزارن

سوال های مرتبط