۹ پاسخ

گلم اسم سلیقه ای مثلا من این اسمو نمیپسندم ولی شاید از نظر خیلی خانما قشنگ باشه🥰

من نگران خودم نیستم چون خیالم راحته
چیه همش نگران
الان تو نگرانی چیکار کردی،چی اضافه کردی،چی کم کردی🥴😁هیچییی

منم بين اسم حامي وهامين موندم،از اون طرفم چون نيت كردم بچه ام سالم دنيا بياد لقب امام ها بزارم.حامي هم لقب حضرت ابولفضله حالا موندم كدومش بزارم

قشنگه زن داداش منم تازه گذاشته

خیلی قشنگه

من دوستش داشتم به اسم دخترمم میومد ولی چون بچم زمستون بدنیا میاد معنی هامین تابستونه دو دل شدم 🤦🏻‍♀️😅
ولی خیلی اسم قشنگیه

قشنگه معنی قشنگی هم داره

خیلی اسم قشنگ و شیکیه من خودم هامین دوست داشتم دیگه نشد که بزارم🙃

قشنگه

سوال های مرتبط

مامان هیــام 
heyam مامان هیــام heyam ۱۰ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادین👶🏻🩵 مامان رادین👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مرسانا و هامین مامان مرسانا و هامین ۱ ماهگی
مامان آراز و الارز مامان آراز و الارز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری