مامانا نظرتون راجب اسم انیس بگید قشنگه؟

۱۸ پاسخ

نه یاد فیلم ستایش نیافتم جاریش انیس😂😂

انیس نه اسمای قشنگتری هم هست

اسم خودت غزل هست دخترت بزار عسل

اسم زن عمومه
جادوگره

قشنگه

اسم خودت به این قشنگی چرا میخوای نینی رو بزاری انیس آخه حداقل بزار آنیسا

قدیمیع

عزیزم ویانا هم جدیده هم معنی زیبایی داره خواستی بهش فک کن

آنید آنیسا آیسو آنیا از اینا انتخاب کنم

نه این همه اسم قشنگ

قدیمیه به نظرم

وایب مثبتی نداد بهم

ن والا قدیمی قشنگ نیس زیاد

هرچی که فکر می‌کنید قشنگه برا بچه انتخاب کنید حرف بقیه مهم نباشه

خیلی قدیمیه

قدیمیه یکم

اِنسیه یا اَنیسه بهتره

خیلی جدید نیست ولی قشنگه

سوال های مرتبط

مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان روعید مامان روعید هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری