مامانا نظرتون راجب اسم لنا چیه قشنگه

۶ پاسخ

قشنگه اما خیلی زیاد شده

قشنگه عزیزم

ار قشنگ
معرکه است این اسم انتخاب کردن خودت از یه چیزی خوشت میاد باز باید همسرتو راضی کنی باز از اون سخت تر پدر و مادر های خودمون و همسرامون ک باید رضایت بدن به اون اسم
من ک دارم دیونه میشم دیروز اقاجونم زنگ زد ک اسم بچه رو نذاری کارن من دوست ندارم اصلا این اسم معنی نداره 😐😤🙁

عالیه

خیلی خوبه

اره خیلی قشنگ

سوال های مرتبط

مامان دلین هدیه خدا مامان دلین هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان هیــام 
heyam مامان هیــام heyam ۱۰ ماهگی
مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان فندوق



للللررییی مامان فندوق للللررییی ۹ ماهگی
مامان روعید مامان روعید هفته سی‌وهشتم بارداری