قشنگه اما خیلی زیاد شده
قشنگه عزیزم
ار قشنگ
معرکه است این اسم انتخاب کردن خودت از یه چیزی خوشت میاد باز باید همسرتو راضی کنی باز از اون سخت تر پدر و مادر های خودمون و همسرامون ک باید رضایت بدن به اون اسم
من ک دارم دیونه میشم دیروز اقاجونم زنگ زد ک اسم بچه رو نذاری کارن من دوست ندارم اصلا این اسم معنی نداره 😐😤🙁
عالیه
خیلی خوبه
اره خیلی قشنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.