۲ پاسخ

من شیشه شیر اونت از صفر تا پنج ماهگی هم سری هم خود شیشه دیک از پنج ماهگی به بعد همین اونت 260میل با سری سه گرفتم از ماه بعد میتونی عوض کنی حالا سری یا هردو

بسته به اینکه هر وعده چند میل شیر مصرف می‌کنه و اینکه چه شیشه ای استفاده می‌کنه ، مثلاً من دکتر بروان دارم و الان دخترم با تک قطره هم میخوره مشکلی نداره ولی خود سازنده گفته باید ۲ قطره یا ۳ قطره استفاده کنه

سوال های مرتبط