امکان نداره نکنه کوچیک شده براش یا شل میبندی بچت چن کیلوشه و چ سایزی میبندی
اره نم میده .
مای بیبی خیلی خوبه
میدونی احساس میکنم ملی بی بی بیشتر پلاستیکه تا مولفیکس
جنسش منظورمه
من اینطوری فکر میکنم
مای بیبی مزخرفه اون سریع پف میکنه ولی مولفیکس اینجوری نیست سایز ۲باید ببندی
بچه ۱ماهرو سایز ۱میبندی!؟
مامان نیلا
من مولفیکس استفاده میکنم یکی دوبار بخاطر اینکهدیر عوض کردم تم داده اونم میدونم براش کوچیک شده
وزنش ۴/۵ هست
ولی مشکل دیگه ای نداشت ، من راضی بودم
تو بیمارستان ولی ملی بیبی داده بودن من زیاد راضی نبودم
ب نظرم مولفیکس بهتر بود
نظر من بود
من سر دخترمم مولفیکس استفاده میکردم ده سال پیش اون موقع هم راضی بودم
فک کردم من اشتباه میبندم
نه خیلی خوبه
خوبه که من یه سری شوهرم پارمیس گرفته بود خیلی سریع پس میداد
من جفتشو استفاده کردم
مای بیبی عالیه
ولی مولفیکس پا بچمتاول زده
حالا کن کلی تعریفش شنیدم ،میگن مولفیکس خوب فیکس میشه و پس نمیده🫤
نه برا من پس نمبده یا سایزشو اشتباه گرفتی یا دیر به دیر عوض میکنی، مای بیلی هم دارم هیچ فرقی ندارن
عزیزم مای بیبی بگیر عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.