۶ پاسخ

عذس خیلی زود داذی.
دکتر من گفته هشت ماهگی

اگه ندی بهتره چون برنج وقتی میمونه زیاد سازگار نیس ممکنه خدایی نکرده بچتو مسموم کنه

اره عزیزم ۴۸ساعت داخل یخچال باشه میتونی
من امروز سوپ درست کردم برای فردا ناهارشم نگه داشتم

زود نبود 🙃

نه فک نکنم بشه بدی

کته عدس رو چجوری براش درست میکنی

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری