۵ پاسخ

چرا معاینه شدی تو این هفته

منم هفته قبل معاینه شدم دکتر گفت شیاف بزار راستی عزیزم من دو سه بار بعد معاینه لکه قهوه ای دیدم اگه توام دیدی نگران نباش طبیعی اگه قهوه ای باش تا دوروز احتمال اومدن هست

من فردا قراره برم بیمارستان بنظرتون معایینم میکنن زایمانم طبیعیه؟

عزیزم چرا اجازه دادی معاینت کنن

اتفاقا منم از دیشب دل درد داشتم امروز رفتم معاینم کرد الان خیلی دل درد و کمر درد شدید دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجهه🐣 مامان جوجهه🐣 روزهای ابتدایی تولد