۶ پاسخ

با ای یو ای میشه ولی درصد خطا هم داره قبلش آزمایشگاه بهت برگه ضایت میده امضا کنی داخلش نوشته ۵۰ درصد خطا داره
اگه صد در صد بخاد باید ای وی اف کنه

سلام عزیزم من انجام دادم غیر از دارو دکتر و آزمایشگاه ۷ و ۵۰۰
اما مثبت نشدم

هزینه اش هر دکتر متفاوته پیش دکتر امامی۳تومن تو مطب انجام میده و ازمایشگاه برا تعیین جنسیت۴تومن میگیره

میشه ولی ۱۰۰ درصد نیس

با ای وی اف میشه عزیزم با ای یو ای نمیشه

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان 💫💫💫💫 مامان 💫💫💫💫 ۲ سالگی