۷ پاسخ

سایز کوچیک بگیر و باید هی امتحان کنی بزاری دهنش بیرون تف کرد باز تو بزار تو دهنش

پسر من بعد دوماهگی پستونک ارتودنسی گرفت .
فک کنم براش بزرگ بوده چون همش میپرید بیرون

اگه میگرفت همون روز اول هم میگرفت
نمیگیره دیگه بنظرم

خانما من تازع سنو داذم وزنش ۲کیلو ۳۰۰بود بنظرتون خوبع

فقط استمرار هیچ بچه ای دفعه اول نمبگبره

بیبی لند رو امتحان کن بیشتر بچه ها میگیرن

بادامی بگیر من ارتودنسی گرفتم نگرفت

سوال های مرتبط