ادویه های تشدید کننده

تصویر
۳ پاسخ

منم هر روز قهوه میخورم ولی پسرم رفلاکس نداره بالا اوردنش ی چیزه عادیع آروغ ک میزنه یکم باهاش بیرون میاد

واای من قوه هر روز ی لیوان میخورم 😮

وای بر من 😥 دو روزه دارم شکلات صبحونه میخورم😔

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان نلین🌈وتودلی مامان نلین🌈وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی
مامان 🐬💖دخترنازم مامان 🐬💖دخترنازم ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی