قائدتا نه بارداری نه شیردهی نباید بکشی خیلی بده واسه بچه
شیردهی چی؟تو بارداری اصلا نکشیدم
من فعلا ترک کردم تا دنیا بیاد البته یه یباری یه چندتا پوک کشیدم سرم درد گرفت دیگ نکشیدم
من میکشم
من میکشیدم توبارداریم
من دیدم خیلی ها قلیون میکشن
قلیون کشیدن اشتباه محضه ، ما یکی از فامیلامون میکشید الان بچش مشکل ریه داره
هیچکس نمیکشه
وا مگه داریم ؟؟؟😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.