خانما‌ کیا تو بارداری قلیون میکشین؟خ

۹ پاسخ

قائدتا نه بارداری نه شیردهی نباید بکشی خیلی بده واسه بچه

شیردهی چی؟تو بارداری اصلا نکشیدم

من فعلا ترک کردم تا دنیا بیاد البته یه یباری یه چندتا پوک کشیدم سرم درد گرفت دیگ نکشیدم

من میکشم

من میکشیدم توبارداریم

من دیدم خیلی ها قلیون میکشن

قلیون کشیدن اشتباه محضه ، ما یکی از فامیلامون می‌کشید الان بچش مشکل ریه داره

هیچکس نمیکشه

وا مگه داریم ؟؟؟😐

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان دیارجانم مامان دیارجانم ۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی