خانومای شیرده قلیون میکشین یا ن ؟ 😑😑

۱۱ پاسخ

نه😐

دکتر به من گفت بچم رفلاکس داره
کسی که سیگار یا قلیون میکشه بچت بغل هم نکنه انقدر براش بد هست بو داخل لباس هم که میمونه بعد براش ضرر داره

نه ابدا

نکشیدم میترسم

نه‌‌‌‌

نه حالا ۳ سال قلیون نکش چیزی نمیشه

نه کولیک و رفلاکس و تشدید میکنه

بکش ایرادی نداره عزیزم

اره

ب هیچ وج

نه.

سوال های مرتبط

مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 مامان 𝑴𝒂𝒏𝒚𝒂𝒓🐬 ۷ ماهگی
مامان ✨امیر و بهار✨ مامان ✨امیر و بهار✨ ۱۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی