مامانا چشم پسرم اشک میاد طبیعی؟

۵ پاسخ

سلام به همه ببخشی ی سوال داشتم می تونم بپرسم

خیر ببر دکتر حتما شاید لازم باشه میل بزنن

اره عزیزم اشک و قِی بستن یک چشم تا ۱ماهگیش طبیعیه

نه ببرش دکتر

دکتر گفت اشکش بستس دخترم همینجوره

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۳ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی