خانما هزینه آی یو آی چقده

۳ پاسخ

جهاد دانشگاهی استانتون پایین ترین قیمت داره

عزیزم بستگی داره کدوم مرکز ناباروری بری من رفتم سال گذشته 7 تومن شد ب غیر از دارو هاش

هزینه ویزیت سونو شد 1تومن
دارو ها ازاد 3700
ازمایشگاه تعیین جنسیت گفت 5500
معمولی 4500
حالا برا هرجایی فرق داره گفتم کلی بدونی
سرجمع حدود 10تومنی میشه

سوال های مرتبط

مامان جون مامان جون قصد بارداری