فدات کلا آزاده من انجام دادم بهمن ماه ازمایشگاه پارس ۳۷۰۰ دستمزد گرفت دکتر لرستانی ۲ تومن دستمزد اما مانیا سپهوند ۳۵۰۰ دستمزدش بود...فقط مگه سونو بیمه قبول کنه و بیمه تکمیلی بعضي داروها میگیره..وگرنه در کل آزاده
منم توی دی ماه انجام دادم بدون بیمه13تومن
من اذرماه پارسال انجام داد داخل مطب دکتر فقط واس تزریقش ۱۲ تومن گف بقیشم ک بماند بالای ۲۰ خرج کردم بیمه ام چیزی نداد
من یک ماه پیش ای یو ای کردم کلا با دارو وسونو ویزیت یه ۲۰ تومنی در اومد.
کل هزینم شد سه ملیون و نیم
مشکلت چی بود عزیزم که ای یو ای کردی ؟؟ بار اول مثبت شدی؟؟
الان با سونو و ویزیت دارو ها میشه 13 تومن
شامل بیمه نمبشه و آزاده
من اواخر سال پیش 6و نیم انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.