دکترم گفت تا ۳۶هفته اگه چرخید که چرخید اگه ن دیگه نمیچرخه
به نام خدا ، تا صبح تو بیمارستان 😁🤣
بچه همش میچرخه
من سی و شش هفته جرخید
۳۷ هفته دیگه قطعیه البته مواردی بوده بعد از ۳۷ هم چرخیدن ولی خیلی کم بوده
تا لحظه زایمان
دکترم بهم گفت تا 34 هفته
فعلا زوده هفتههای اخر معلوم میشه
از ۳۲ یا ۳۳ هفته و اگه سفالیک باشه دیگه نمیچرخه
از ۳۶.۳۷ دیگه نمیچرخه
از ۳۲ هفته دیگه نمیچرخه دکتر به من گفت چون جا تنگ هست بچه بیشتر دوستداره باسن اش بالا باشه
فکنم۳۶ یا۳۷
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.