۱۱ پاسخ

دکترم گفت تا ۳۶هفته اگه چرخید که چرخید اگه ن دیگه نمیچرخه

به نام خدا ، تا صبح تو بیمارستان 😁🤣
بچه همش می‌چرخه

من سی و شش هفته جرخید

۳۷ هفته دیگه قطعیه البته مواردی بوده بعد از ۳۷ هم چرخیدن ولی خیلی کم بوده

تا لحظه زایمان

دکترم بهم گفت تا 34 هفته

فعلا زوده هفته‌های اخر معلوم میشه

از ۳۲ یا ۳۳ هفته و اگه سفالیک باشه دیگه نمیچرخه

از ۳۶.۳۷ دیگه نمیچرخه

از ۳۲ هفته دیگه نمی‌چرخه دکتر به من گفت چون جا تنگ هست بچه بیشتر دوستداره باسن اش بالا باشه

فکنم۳۶ یا۳۷

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوشولو مامان پسر کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریان🧸 مامان آریان🧸 روزهای ابتدایی تولد