۱۲ پاسخ

نوره زرنیخ دار یا همون واجبی بزار روشون پنج دقیقه بعد بشور حنا بزار روشون بعد چند دیقه بشور

پونصده فک کنم

ببین من اینقدر زگیل تناسلی دراوردم ب حدی بود ک سرطانی شده بود سه دوز واکسن گارداسیل ۹ظرفیت زدم بعد سوزوندمشون الان۳ساله دیگه رفتن

اگ بیرونه پدوفیلین بزن

یعنی چی از سونوواژن گرفتین چطور میشه آخه مگه رو دستگاه کاندوم برای هرکی جدا نمیذارن

خانومی برای درمان زگیل چه قرصی دکتر بهت داده

حتما برو دکتر عزیزم

ببخشید میتونم بپرسم چ حوریه و درد اینا داره یانه
من ی دونه شبیه خال گوشی کنار بکینیم درآمده نمی‌دونم خودشه یانه
بعضی اوقات سوزش داره

عزیزم به تعداد نیست.جلسه ایه..مثلا جلسه ای ۴۰۰ بستکی داره چند جلسه لازم باشه

سلام عزیزم پولیپت چیشد
من سه تا دارم بزرگترین نزدیک ده میلی هیچ اقدام دارویی‌ نکردم

اصلا نمیتونی بگی ۵ تا دارم مابین کار چندتا دیگ هم پیدا میشه

از همسرتون گرفتين؟

سوال های مرتبط