دکتر من مهنوش فرشچیان بود از اولم بالاسرم بود زیر میزی نگرف. بیمارستان امام حسین خودش بخیه هم زد الانم همون دکترم باز
دکترای امام حسین نمیگیرن
امام حسین هممممیییییشه دکترداره
عزیزم ۱۷ شهریور عمرااااااا اگه دکتر بخاد زایمان و خودش انجام بده چ سزارین طبیعی ام که اصلن
بیمارستان ام البنین
دکتر من ارزو احمدی 5 سال پیش نگرفت ولی فک نکنم بیاد
من امام حسین بودم دکتر افتخار زاده اومد زیرمیزی نگرفت طبیعی بودم
من دکترم زینب ثابتی بود موسی بن جعفر میرفت اما زیرمیزی نمیگرفت
مگ امام حسین روستایی قبول میکنه؟17 شهریور هم تامینه خدمات درمانی روستایی مگ قبول میکنه؟
دکتر ک بیاد بر زایمان و بخیه زیرمیزی میگیره
سلام دکتر سارا قرایی بیمارستان ۱۷شهریور زیرمیزی نمیگیره من سزارین سوم هستم گفت برای بیمارستان مهروسینا زیرمیزی میگیریم ولی ۱۷شهریور نمیگیریم
میگن بتول ساعدی هم موسبن جعفرمیره و نمیگیره
نسرین عطایی زیرمیزی نمیگیره ولی موسی ابن جعفر میره
۱۷شهریور دکتر شیفت میاد اصولا بچه رو میگیره بخیه هم یا خودش میزنه یا پرستار
عزیزم بیمارستان ۱۷شهریور واسه طبیعی دکتر شیفت میاد بالا سرت واسه بخیه . بقیه مراحل زایمان روماما انجام میده .
من پیش الهه صالحی میرفتم زیرمیزی نگرفت سر زایمانم خودش اومد بخیه زد.من جوادالایمه بودم ولی امام حسینم میره
کلا زایمان طبیعی تو این بیمارستان هایی که گفتی بر عهده ماما هستش برای بخیه و زایمان فقط دکتر یک سر میزنه یا اگه خدای نکرده اتفاقی بیفته میاد کلا بخوای دکتر بالای سرت باشه باید بری خصوصی و زیر میزی بدی
فک نکنم همه دکترا الان پولی شدن
دکتر جودی امام حسین ساعت5 صبح اومد پیج کردن البته 7 سال پیش بود
دکتر جنابی و دوگانی زیر میزی نمیگیرن امام حسین هستن
سوسن داور پناه من شنیدم نمیگیره
۱۷شهریور هم میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.