۱۳ پاسخ

دکتر زهرا موهبتی یه فرشته واقعیه زیرمیزی هم هیچی نمیگیره واقعا دست سبکی داره و عالیه کارش

دکتربتول ساعدی عالی ترین، ۵شنبه ها صبح درمانگاه بیمارستان موسی بن جعفر

دکتر مریم پزشکیان دکترم بوده راضی ام

جنابی موقرمقدم اعلمی

دکتر سرور دوگانی
دکتر موقر مقدم
دکتر جمالی
نمیگیرن

بتول ساعدی
روزای زوج مطبشون از۲تا۷نبش عارف۶
شمارشونم اینه بزنگ قبلش نوبت بگیر
ولی حضوریم نوبت دارن
+98 51 3844 4633

تو طول بارداری پیش هرکی میخوای برو موقعه زایمان بگو میخوام برم بیمارستان دیگه بهت معرفی کنه اینجوری زیرمیزی نمیدی

من دکترم ۷تومن گرفت

یه زایمان طبیعی داشتم که واقعا عالی بود اصلا نمیشه توصیف کنم خیلی راضی بودم البته با کمک ماما حسینی که اونم واقعا کمکم کرد و عالی بود

دکتر زهره کیخا ،اصلا زیرمیزی نمیگیره

من منصوره پاکدامن ۱۰ تومن گرفت

برای سزارین؟

زیر میزی سزارین؟

سوال های مرتبط