۴ پاسخ

برای من مثل درد پریودیه 😖

وای کمردردونگو. من باشیاف زنده ام اونم ک کمیاب شده 😵‍💫

اره طبیعیه من اینقدر درد داشتم گریه میکردم رفتم اورژانس هیچی کار نکردن گفتن طبیعیه فقط شیاف داد

منم تو هفته ۲۰ خیلی دلم درد میکرد
یکی دو هفته بعد خوب شدم باز

سوال های مرتبط