۱۶ پاسخ

منم نمیدونم کی ببرگ و چه مدل باشه

من لیزری کردم هفته پیش، الان خوب خوب شده

بخیه

هر چی کوچیک تر بهتر
روش لیزر

سلام دوماهگی بهترین وقت ختنه نوزاده ولی با حلقه نه با لیزر ختنه اش کنین

دکتر برای پسرهامون گفتن حلقه بهترین روش در حال حاضر مگر اینکه یکی رو بگن نمیشه

۴۰ الی ۶۰ روزگی تایم طلایی ختنه هستش عزیزم تا جایی که میدونم و پزشک ها گفتن

پسر من ده روز از واکسن دوماهگی گذشت بردمش روش حلقه خیلیم راحت بود

بروجرد واسه ختنه کدوم دکترخوبه

به روش حلقه هم بود که فقط چند ساعت اول بی قراری کرد یه هفته ایم حلقش افتاد

من دو هفته پیش ختنه کردم برگردم عقب زودترم ختنه میکنم هرچی زود تر راحت تر بزرگ بشه سخت میشه من برده بودم پسرمو اونایی که بچه هاشون بزرگ بودن پشیمون بودن همشون

سلام اره خوبه بخیه بهتر

سلام اره خوبه بخیه بهتر

سلام اره خوبه بخیه بهتر

سلام اره خوبه بخیه بهتر

من یک ماه نشده بود بیست و هشت روزه بود ختنه کردم
حلقه
عالی بود
درد هم نمیکشه خیلی وقتی کوچیک باشه اعصابشون هنوز کامل نشده
نهایتا چند ساعت اول درد دارن که اونم دکتر بهتون بی حسی میده معمولا دردش ساکت میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ❤️❤️ مامان جوجه ❤️❤️ ۱۵ ماهگی