۲ پاسخ

ختنه حلقه خوبه

تو حلقه یه حلقه مانندی میندازن دور کلاهک وبا نخ میبندن و خشک میشه و میوفته البته قسمت اضافی رو با قیچی میبرن ولی چون نخ رو سفت میبندن خون نمیاد و بخیه نمیزنن

سوال های مرتبط

مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۹ ماهگی
مامان سپهراد مامان سپهراد ۳ ماهگی
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی