۴ پاسخ

بخیه رو پوستا ک دکتر نمیزنه کادر اتاق عمل میزنن حالا بستگی داره اون طرف دسش خوب باشه یا نه دکتر فقط بخیه ها داخلیا میزنه

من خلیلی بودم خوب بود ظریف بخیه زد خورسندی هم میگن خوبه

زنداداشم دکتر خلیلی بود خیلی راضی بود

بیمارستان شریعتی خصوصی یا دولتی؟
هزینه زایمان چقدره؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد