۳ پاسخ

من پیشدکتر ناهید مظاهری
راضی بودم ولی نمیدونم چرا جای بخیه هام هنوز قرمزه و متورمه یکم

نمیدونم بخاطر کار دکتره یا پوست خودم

خاله من سزارین شد راضی نبود

من دختردومم خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه رضا مامان جوجه رضا روزهای ابتدایی تولد