چرا اینقدر اصرار داریناینقدر زود به بچتون غذا بدین
من نه هنوز شاید یکی دو هفته دیگ
من شروع کردم.۴ روزه.البته فعلا با لعاب برنج
من ک هنو شروع نکردم
اره بچه من رفلاکس داشت دکتر گفت
لعاب برنج
عزیزم جدیدا طبق تحقیقات علمی بخصوص جهانی تواروپا اینا ب این نتیجه رسیدن بچرو زودتر غذاخور کنن چون براش خیلی بهتره چهارماه کامل شد پنج ماه و یک روز شروع کنن همه حتی ی سریا چهارماه و یک روز شروع میکنن کسایی ک بچشون رفلاکس داره یا حالا تشخیص دکتره من ی سری فامیلام هرکدوم ی کشورن ولی همشون از چهارماه ویک روز دکتراشون گفته غذاخور کنن
من نه میخام بعد واکسن ۶ ماهگی شروع کنم
نه عزیزم
ن چخبره از الان
زوده
خیر
باید ببرمش پیش دکترش ببینم نظرش چیه🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.