۱۲ پاسخ

چرا اینقدر اصرار دارین‌اینقدر زود به بچتون غذا بدین

من نه هنوز شاید یکی دو هفته دیگ

من شروع کردم.۴ روزه.البته فعلا با لعاب برنج

من ک هنو شروع نکردم

اره بچه من رفلاکس داشت دکتر گفت

لعاب برنج

عزیزم جدیدا طبق تحقیقات علمی بخصوص جهانی تواروپا اینا ب این نتیجه رسیدن بچرو زودتر غذاخور کنن چون براش خیلی بهتره چهارماه کامل شد پنج ماه و یک روز شروع کنن همه حتی ی سریا چهارماه و یک روز شروع میکنن کسایی ک بچشون رفلاکس داره یا حالا تشخیص دکتره من ی سری فامیلام هرکدوم ی کشورن ولی همشون از چهارماه ویک روز دکتراشون گفته غذاخور کنن

من نه میخام بعد واکسن ۶ ماهگی شروع کنم

نه عزیزم

ن چخبره از الان

زوده

خیر
باید ببرمش پیش دکترش ببینم نظرش چیه🥲

سوال های مرتبط